میز خدمت منابع انسانی پل ارتباطی مدیران و کارکنان در راستای تحول و ارتقاء خدمات
میز خدمت منابع انسانی پل ارتباطی مدیران و کارکنان در راستای تحول و ارتقاء خدمات
مدیر امور کارکنان توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، با اعلام خبر برگزاری موفق میز خدمت معاونت منابع انسانی در امور اتفاقات و عملیات برق کرمان، اظهار داشت: که این نشست با هدف ارائه مشاوره و پاسخ به سوالات کارکنان در حوزههای منابع انسانی و بیمه برگزار شد و نقش مهمی در تقویت ارتباطات داخلی ایفا کرد.
به گزارش روابط عمومی ،منصور سالاری گفت: «در این میز خدمت، کارکنان به صورت مستقیم سوالات خود را مطرح کردند و از تجربه و راهنماییهای مدیران و کارشناسان بهرهمند شدند. حضور کارشناسان بیمه و واحدهای انسانی امکان ارائه اطلاعات دقیق و پاسخگویی سریع را فراهم آورد و به بهبود دسترسی کارکنان به خدمات کمک کرد.» وی با بیان اینکه این جلسه فرصت مناسبی بود تا دغدغههای کارکنان جمعآوری و راهکارهای اجرایی برای ارتقاء خدمات انسانی و بیمهای ارائه شود اظهار داشت: میز خدمت منابع انسانی پل ارتباطی مدیران و کارکنان در راستای تحول و ارتقاء خدمات میباشد.
سالاری بااشاره به دستاوردهای میزخدمت گفت: ارائه مشاوره تخصصی و پاسخ مستقیم به سوالات کارکنان ، بهبود ارتباط بین کارکنان و واحدهای منابع انسانی و بیمه ،جمعآوری بازخوردها و پیشنهادهای اجرایی برای بهبود خدمات انسانی و بیمهای و همچنین تقویت روحیه همکاری و شفافیت اطلاعاتی میان پرسنل از اهداف و دستاوردهای میزهای خدمت منابع انسانی در امورها میباشد.
وی همچنین به پیگیریهای آتی اشاره کرد و گفت: «برنامهریزی برای میزهای خدمت دورهای با حضور مدیران و کارشناسان مرتبط و مستندسازی سوالات و پاسخها برای استفاده داخلی در دستور کار قرار دارد.»
نظر دهید